رسول خطيبي نمي‌تواند در نشست هاحاضر شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رسول خطيبي نمي‌تواند در نشست هاحاضر شود


مربي تيم گسترش فولاد تبريز گفت: سازمان ليگ به دليل قوانيني که AFC دارد، اظهار داشته است که رسول خطيبي نمي‌تواند در نشست‌ها و کنار زمين حضور يابد.


حسين خطيبي در نشست خبري پيش از بازي با تراکتورسازي اظهار کرد: احساس مي‌کنم فردا داربي خاصي خواهد بود از نظر بازي جوانمردانه و از نظر کيفيت بازي. اميدوارم سه امتياز را کسب کنيم. بازيکن تراکتورسازي بودم و اين تيم را دوست دارم. اميدوارم امسال جام کسب کند.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: دو تيم بازي اول خود را واگذار کرده‌ و مطمئنا براي کسب سه امتياز به ميدان خواهند آمد. با تمام احترامي که به مجيد جلالي و تراکتورسازي مي‌گذاريم بعد از بازي با استقلال بازيکنان را آماده بازي کرديم تا سه امتياز را کسب کنيم. اميدوارم فردا بازي خوب و جوانمردانه‌اي را با حضور هواداران داشته باشيم. دو تيم بيرون از ميدان فوتبال رفيق هستند. ان‌شاءالله هر تيمي که شايسته پيروزي است، پيروز شود.

مربي تيم گسترش فولاد درباره مصدومان بازي فردا اظهار کرد: در بازي فردا فقط رسول عليزاده را به دليل مصدوميت نخواهيم داشت ولي بقيه بازيکنان آماده بازي هستند. داداش‌وند و زينال‌ خيري از نظر بدني در بازي با استقلال آماده نبودند و احتمالا در بازي فردا يا ساير بازي‌ها از آنها استفاده خواهيم کرد.

خطيبي درباره سرمربي‌گري گسترش فولاد و نبود مدرک A برادرش رسول خطيبي گفت: سازمان ليگ به دليل قوانيني که AFC دارد، اظهار داشته است که رسول خطيبي نمي‌تواند در نشست‌ها و کنار زمين حضور يابد. تمامي مسئوليت‌هاي قبلي تيم بر عهده آقاي رسول خطيبي است و تصميم و نظرنهايي در مورد تعويض‌ها حتي در زماني که در ميدان است، با نظر وي اعمال خواهد شد.

وي درباره بازيکنان بومي اين تيم اظهار کرد: بالاي 80 درصد بازيکنان ما بومي هستند که آينده‌دار نيز بوده و ان‌شاءالله با اين توانمندي و شناختي که داريم، مي‌توانيم عملکرد خوبي داشته باشيم. مطمئنا رفته‌رفته به شرايط ايده‌آل مي‌رسيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 3740
بازدید کل : 40730
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!